Bloggtime

Jaa, då var det dags för att skriva lite blogg igen.. Vet absolut inte vad jag ska skriva.. 
Imorgon är det fredag. Och jag har tre lektioner då. Den första är språk, då kommer jag dö. Den andra är natukunskap, men det vet jag inte om vi har, för våran lärare skulle till prag, så vi kanske inte har vikarie :D
Sen har vi då TV. Vi kunde inte göra klart våran film förra gången, eftersom det inte blev ngt ljud på datorn.. Så det är lite dilemma där. Kjell säger att jag kan ta hem den och fixa med den hemma, men då får liksom jag göra allt jobb för gruppen, och det känns lite orättvist. Men men. Får se hur jag gör. 
Det finns så mycket som jag vill ha. Men jag har faktiskt bara 106,50 kr att leva på till den 27:e. Sen när jag får studiebidraget så måste jag köpa Eriks presenter. Sen vet jag inte hur mkt jag har kvar.. Och sen måste jag ju liksom klara mig på det.. Och då kan jag typ inte köpa något. Men jag kan iaf köpa jeans, för mamma säger att jag inte behöver betala det själv :) Eller pappa tycker det, så nu ska mamma övertala pappa :P
Hmm.. nu blev det tomt i huvudet. Så jag slutar här :)

Erik <3 Ellinor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0