Torsdagsmorgon

Sitter här i väntan på att gå till bussen. Har dans första lektionen, och jag orkar verkligen inte.. Jag är slut i hela kroppen. På tisdagar har vi dans sista lektionen och då är man dödstrött.. Och på torsdagar på morgonen, då är man också dödstrött. 
Planer inför helgen då.. På fredag ska jag med pappa och köpa Eriks present.. Sen på kvällen ska jag titta på Idol med Marre och Carro. På lördag vet jag inte riktigt hur det blir, inget riktigt bestämt än. Söndag blir det plugg, och kanske övningskörning, om pappa orkar.. Men men, nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag börja dra mig ;P 
Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Erik

Och på tisdag fyller jag år ;D

2007-10-04 @ 08:30:23
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: idol-ola

va kul med idol! :)

2007-10-04 @ 09:54:13
Postat av: Ellinor

Erik: Jaaa, men det skriver jag ju mer om senare söööötiiiiiiiiizzzzzzz.
Idol-ola:Jag vet, du är min idol

2007-10-04 @ 09:57:18
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0