Sovmorgon

Sitter här och fryser typ ihjäl. Funkar inte våra element eller vad är det för fel på det här huset?? Det blir alltid såhär när hösten och vintern börjar komma, det blir iiiiskallt. Men jag ska ändå snart gå, och det är väl varmare ute än vad det är inne ändå så..
Idag har vi ganska kort dag, slutar med dans. Och vi har en uppgift till idag som jag inte är sådär 100 på.. Jaja, det går säkert bra.
Igår var jag jätteduktig och pluggade engelska från 13:00 till 18:00. Jag blev nästan klar, men jag får göra resten idag eller imorgon, känns bra att ha kommit så långt.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen börja dra mig till bussen,
Hoppas ni får en bra dag.

image327

Kommentarer
Postat av: Erik

ni använder väl bara inte elementen..

2007-10-02 @ 10:01:52
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Jag har satt på mitt och det i badrummet, men det är ändå kallt

2007-10-02 @ 16:43:03
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0