Sömntuta

När jag kom hem idag så bestämde jag mig för att plugga. För att inte störas så la jag mig i mammas och pappas säng. Pluggade kanske i 20 minuter, sen började jag frysa, så jag kröp ner under täcket. Sen kände jag att det var jätteobekvämt att ligga med glasögonen på mig, så jag tog av dom. Och rätt som det var föll jag in i djup sömn ;P Somnade vid 16:00 och vaknade för en kvart sen, och nu är jag dödstrött. Inte sådär trött så att jag skulle kunna somna om, utan bara trött i hela kroppen och hjärnan, vilket inte hjälper så bra när man har prov att plugga till imorgon. Såå, det blir väl inget mer plugg just nu, utan det får ske senare ikväll.
Fick föressten mina premier från Glamour idag. En väska och en parfym från Prada. Väskan var faktiskt väldigt fin, vilket dom inte brukar vara när man får dem sådär. Sen var självklart parfymflaskan pytteliten, och luktade inte så gott, så funderar på att ge den till mamma, eller så kan jag bara ha den som prydnad ;P
Nu ska jag kolla lite andra bloggar. Peace out.

image327


Kommentarer
Postat av: Erik

Sömntuta ja ;P

2007-10-04 @ 19:43:30
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Mmmm :P

2007-10-04 @ 21:27:22
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0