Snart höstlov

Jag är sååå glad. Hari ingen italienska imorgon! Yees. Det gör typ min dag. Åh, ni ska bara förstå hur skönt det är!
Jag saknar Erik jättemycket just nu. Har ingen speciell anledning, bara gör det. Men får ju träffa honom imorgon :) Då ska vi till hans morfar som fyller år. Det ska bli trevlig :)
Jag har ganska många planer i början av lovet iallafall. Kan ju skriva ner dom :)

Lördag: Stockholm med älskling. Ska börja leta julklappar och kanske köpa något fint med mig själv :) På kvällen ska vi hem till honom (plus att Carro fyller år ;))
Söndag: Ska hem tidigt från Erik för att väcka mor min som fyller hela 47 år. Under dagen har jag inte så mkt att göra. På kvällen ska vi äta på italiensk restaurang med familjen plus farmor och farfar.
Måndag: Tårtätande hos Carolina (eller?)
Tisdag: Träffa Erik
Onsdag: Vara barnvakt åt min kusin Filippa (08:00-17:00) Tom Tits kanske.
Torsdag: Inget planerat än så länge
Fredag: Inget planerat än så länge
Lördag: Inget planerat än så länge
Söndag: Inget planerat än så länge

image374

Kommentarer
Postat av: Erik

Har inte Carin svarat ? :P

2007-10-25 @ 22:31:17
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Nope

2007-10-26 @ 08:28:39
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0