Sköön dag

Den här dagen har faktiskt varit ganska skön. Hade först Samhällskunskap. Då fick vi förbereda våra redovisningar och sen så redovisade två stycken. Sen hade vi Mediakunskap, och det bara flöt på, för det var inte så väldans svårt. Haha, jag var helt dum i huvet och sa (när vi hade tävling) att LT började pruduceras 1680. Haha, fast det var 1881 eller ngt. Liksom 1680??? Kunde man ens läsa då liksom?
Sen hade vi lunch, då åt vi makaronipudding, den var helt okej, förutom att den var lite osalt.
Efter lunchen var det matte. Då kom den nya läraren som ska ha "stödgruppen" som jag ska gå i :P Han verkar faktiskt jättebra, och jag tror att det kommer gå jättebra. Kommer iallafall få G, och det är väl mest det jag siktar på.
Nu har jag faktiskt ingenting att göra. Inga läxor och inga måsten. Kan bara ta det lungt.. Såå skönt. Ska strax lägga mig i soffan och titta på tv.

Erik, dina filmer har inte kommit än :(

image363

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaa det blir KUL =)
matte tyckte jag var det tråkigaste av alla ämnen =)
kram

2007-10-15 @ 19:01:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0