School

Hallå, sitter i skolan nu. Hade typ ingen svenska.. De som inte gjort provet skulle göra det, och vi ska sitta och skriva ja- och nejfrågor till en lek. En rolig fråga som jag tagit är:

Är Usaama bin Ladins fullständiga namn Usama bin Muhammad bin Rabi bin Ladin?

Svar: Nej, han heter Usama bin Muhammad bin Awad bin Ladin

Haha, jag hittade på den alldeles själv, med lite hjälp av wikipedia då.. För det är inte så att jag kan hans hela namn utantill sådär.

Idag är dagen inte så värst lång. Slutar i och för sig 15:40, men började ju sent. Efter skolan ska jag träffa Erik.
Nu ska jag sluta, för jag har inget mer att skriva, så om jag ska skriva bara för att skriva något så blir det bara skit. Typ som det här. Haha.

Ha en bra dag!

image363

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0