Plugg

Igår var jag hemma hos Erik ett tag efter skolan. Vi hämtade hans bil bl.a. Vid 18.00 åkte jag hem. Det spöregnade och jag hade varken paraply eller luva. Jag hade lite bråttom till bussen, så jag fick springa en bit. Men då är ju bussen självklart 5 minuter försenad. Vad har Södertäljes bussar emot mig egentligen?
På kvällen kom M och C över. Vi hade myskväll ;) Kollade på film och åt lite goda saker. Innan dom åkte hem spelade vi lite Guitar Hero. Men det var trevligt.
Idag har jag studiedag, och det är just vad jag gör. Studerar. Har precis skrivit klart min laborationsrapport. Nu ska jag ge min på medialäxan. Ska skriva en notis om studiebesöket på LT. Åhh, och jag känner att jag inte direkt har någon fantasi just nu.
När Erik kommit hem från körskolan så ska jag hem till honom. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på..
Idag är det 5 grader ute, frågan är om det är för kallt för att ha tights, för isåfall så måste jag byta outfiten som jag tänkt ut idag :P
Nu ska jag försöka göra den där jävl medialäxan så att jag fått den gjord.
Ha en bra fredag!

image343

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Om ni får tråkigt kan ni ju alltid laga middag åt oss :D

2007-10-12 @ 14:32:24
URL: http://jwesterback.blogg.se
Postat av: nanthin

guitar hero äger!:D

2007-10-12 @ 17:08:05
URL: http://nanthing.blogg.se
Postat av: Ellinor

Jonatan: Haha, jo, det vet man aldrig ;P
Nantin: Ja, det är sjukt kul!

2007-10-12 @ 17:41:09
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0