Nutida dans

Kom på att jag inte skrev så mycket blogg igår. Så jag slänger in ett inlägg nu :)
Jag är huuur trött som helst. Jag vakande av mig själv klockan 06.00 och trodde att jag nyss somnat, att klockan var typ 00.30 iallafall.. Men när jag såg till min fasa att det inte var så ville jag bara dö. Jag var såå trött när jag gick upp 25 minuter senare.
Våran första lektion är nutida dans med Lena. Dansen är konstig och det är Lena med. Vi börjar alltid med att ligga på golvet och rulla och grejer. Inte rikgtigt min grej liksom. Dessutom får man massa skit i håret. Lena, DÖÖÖÖ. Jag orkar verkligen inte.. Hoppas hon är sjuk.

Annars idag då.. Har ingen aning om vad jag ska göra. Blir väl till att softa ;) Har ju inga läxor så. Och nu är det bara idag och imorgon kvar, sen är det höstlov!


image380
Det här är då nutida dans enligt google.

Det här var allt för mig just nu. Ha en bra dag!

image374

Kommentarer
Postat av: Erik

Höstloooooooooov ;D (L)

2007-10-25 @ 22:29:58
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Yeeeey ;P

2007-10-26 @ 08:28:16
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0