New haircut

Hade ingen jobbig dag alls idag. Hade som sagt först samhälle. Gjorde klart mitt arbete, sen gick vi till LT. Där pratade en tant med oss ett tag, sen fick vi gå runt på redaktionen och titta vad dom höll på med. När vi gått runt klart så samlades vi i rummet igen och pratade lite. Sen när vi skulle gå fick vi LT-reflexer (Yes!) Sådadär som är raka fast kan bli runda när man slår dom mot något :P
Efter studiebesöket skulle jag ju klippa mig, och Marre passade också på att göra det då. Känns så skönt att håret är klippt nu. Känns liksom frächt. Hade ju trots allt inte klippt mig sen i vintras, så var tvungen att kapa av en del. Så nu är det ganska kort, det är lite ovant, men man vänjer sig väl.
När jag kom hem satte jag mig och pluggade Svenska. Gjorde mindmaps. Det gick ganska bra, och jag lärde mig medan jag skrev ner det också.
Imorgon fyller älskling 18 år! Han har blivit stor nu :) Tänk att han bara var 15 när jag träffade honom för första gången. Guud vad liten :P Men men. Det blir då kalas imorgon, haha kalas. Men det kommer bli trevligt. Bara det att jag måste släpa med mig Eriks alla presenter till skolan, plus grejer så att jag kan sova hos honom.

Såhär ser då mitt hår ut nu:

image344

Nu ska jag hitta på något annat kul.

image343

Kommentarer
Postat av: Erik

Det blev ju jättefint :D

2007-10-08 @ 21:01:17
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Det blev kort :(

2007-10-09 @ 08:06:14
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0