Helgen

Jaaa. Helgen då då. I fredags fick vi våra kakor i skolan. Har sålt alla förutom två. Så om någon är sugen på kakor eller kokosbollar så kan dom få köpa det av mig ;D
På kvällen åkte jag och Erik med Eriks papi till Eriks mormor och morfar. När vi varit där ett tag kom resten av hans familj. Då åt vi, typ.

I lördags åkte jag med Erik till stockholm. Köpte en present till min mor (ett geléljus med fina grejer i), en liknande klänning som jag köpte på Gina fast i andra färger och en BH. Skulle egentligen köpa mer, men dte blev inte så.
Efter Sthlm så åkte vi hem tillmig. Då bytte jag om och packade lite saker innan vi åkte hem till Erik. Hos Erik kollade vi på Svensson Svensson, och sen på Babben & Co. Sen åt vi korv med bröd ;P Muums. Sen tittade vi på någon Engelsk film som hette Heartlands. Kommer faktiskt inte ihåg hur den slutade, även fast jag var vaken :P

Idag åkte jag hem från Erik vid 08:25 (sommartid). När jag kom hem slog jag in mammas present och sen väckte vi henne med presenter och frukost på sängen. Den bästa presenten som hon fick, som jag tycker då, var Soda Streamen. Haha. Man fick med koncentrat till att göra 24 liter läsk. 12 liter cola och 12 liter Lemon-lime. Vi testade med cola, men blev lite för mycket kolsyra tycker jag, men man lär sig väl sen hur mycket kolsyra man ska ta.
Lite senare idag ska jag förhoppningsvis ut på en cykeltur med Daniel till Moraberg, lite senare ska vi till min Mormor, för min mammas faster Helena från Finland är här. Så vi ska hälsa på.
Ikväll ska vi på restaurang med Farmor och Farfar.

     


Så såg/ser min helg ut. Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen. Ha en bra söndag!

image389


Kommentarer
Postat av: Erik

det var myyyyyyyyys (L)

2007-10-28 @ 13:56:21
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Mmm :) (L)

2007-10-28 @ 14:08:25
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0