Heelg

Har tillbringat min helg med Erik. Det har varit myys. Idag övningskörde jag för första gången och de gick skitbra tycker jag. Trodde ju knappt att jag skulle få liv i bilen, men jag provade till och med att växla, vilket kanske inte gick så jättebra, men det får jag lära mig lite längre fram ;P
När jag kom hem till Erik gick vi och handlade mat, och vi tog Tindra med oss. På vägen hem var hon ett pain in the ass kan man säga. Hon har aldrig varit så jobbig. Höll på att hoppa och skutta, och till och med att bitas. Vi försökte lugna ner henne men hon skärpte sig inte, så hon fick ingen godis när vi kom hem.
Nu ligger Erik och sjunger för mig, det är verkligen vackert 8-) Nu slutade han och vände sig emot väggen. Haha, surpuppa.
Ska snart laga mat, tacos, mm.
Nu ska jag lägga mig hos honom och trösta den lilla barnrumpan ;)

image343

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahah, du är barnrumpa lilla 90:a ;P

2007-10-13 @ 20:03:17
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Oooj, och du är såå mycket större som är 9 månader äldre än mig! ;)

2007-10-14 @ 11:28:35
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0