Gårdagen

Min lördag blev väldigt bra. Åkte upp till Sthlm med M och C. Var där ett ganska bra tag, men hittade två grejer som jag köpte innan vi åkte hem. Köpte en typ klänning på Gina Tricot och ett halsband på Cubus. Hittade lacktights som jag letat så länge efter, men jag löpte dom inte (why och why???) Så nu ångrar jag mig jättemycket. Jag var nästan på vippen att åka upp en snabbis själv och köpa dom. Meen, det får bli en annan dag, hoppas att dom finns kvar då bara. Efter att jag kommit hem så kom Erik. Jag fixade myskväll ^^, Vi badade, sen tittade vi på Svennson Svensson, och medan Erik sedan glassade i soffan så lagade jag middag åt oss :) Sen tittade vi på Hipp Hipp Hora.
Idag har jag inte gjort så mycket. Tänkte att jag kunde övningsköra när pappa kommit hem, men ack nej. Han hade tydligen inte tid. Och jag kan inte resten av  den här veckan förutom på söndag.
Imorgon har vi en ganska slapp dag i skolan. Först har vi samhälle, men eftersom jag är klar med mitt arbete så behöver jag typ inte göra ngt (tänkte först maila Janne och fråga om jag ens behövde komma på lektionen, men sen kom jag på att jag ändå måste till skolan för att hämta mina svenskapapper). Efter den lektionen ska vi på studiebesök på LT. Det slutar 11, och då är det knappt att vi hinner gå på matten eftersom vi ska äta lunch också.. Såå, antagligen så slutar vi efter studiebesöket då :) Funderar på att kanske klippa mig när jag ändå är på stan. Vet bara inte var.. Hårimperiet har ju brunnit upp.. Och på hårsalongen inne i lunagallerian där jag klippte mig senast så var dom hur otrevliga som helst. Men men, håret blev ju bra, så man kanske kan stå ut med tjat om hur torrt och slitet mitt hår är i ½ timme? Eller ni kanske har något tips på någon annan bra hårsalong här i Södertälje?

     

Som ni ser så hade jag lite roligt för mig själv i Åhléns provrum ;P

image327

Kommentarer
Postat av: marre

vad vare jag o c sa? :D du skulle köpt tajsten x)

2007-10-07 @ 19:03:02
Postat av: marre

btw så är ja oxå klar me samen nu:D:D:D

2007-10-07 @ 19:03:20
Postat av: Ellinor

Marre: Jag veet.. Kanske ska ta mig en snabbtur till sthlm imorgon och plugga på tåget? Haha. Vad skönt :D

2007-10-07 @ 20:11:26
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Erik

Hallå. jag saknar dig :O

2007-10-07 @ 20:55:10
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Jossan

På hårfin är dem bra =)
kostar 270 kr och de är inte otrevliga

2007-10-07 @ 22:10:37
URL: http://jossansmonologue.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Saknar dig med, men vi ses ju imorgon :)
Jossan: Okeej :D Vart ligger det ?

2007-10-08 @ 09:01:33
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Jossan

nära stationen, bredvid tidermans konditori typ

2007-10-08 @ 21:59:01
URL: http://jossansmonologue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0