Blogga igen då

Fick ihop till 4 kommentarer i inlägget nedan, det är ju över medel, så jag kan väl fortsätta blogga.

Ska när som helst övningsköra. Väntar bara på att pappa ska bli klar med vad han nu håller på med. Han är på taket och bankar iallafall.
Har fått låna Eriks mp3, eftersom jag inte kan lägga in eller ta bort låtar från min längre. Men problemet nu är att jag inte fattar hur man gör med den här mp3:n. Har installerat programmet och så, men nu har jag ingen aning om hur man gör. Så det blir väl till att köpa en ny eller något.

Imorgon har jag studiedag, så man kan egentligen säga att det här är som lördag för mig. Men på något konstigt sätt så är söndagar alltid tråkiga och sega. Varför är det så egentligen?

Nu ska jag sätta mig vid tvn. Funderar på att kanske rensa ur alla mina skåp och lådor idag? Får se vad jag orkar med.. Annars har jag ju en hel dag till det imorgon.

image363

Kommentarer
Postat av: nanthin

du kan ju kolla hur många som läser?

2007-10-21 @ 13:37:59
URL: http://nanthing.blogg.se
Postat av: Erik

Det vet hon. Hon vill bara att folk ska kommentera så att hon vet att dom läser och inte bara smågluttar. Gissar jagi af.. :P.
Jag ska VIIIIIIIIIIIIISA sig hur man gör med programmet :P (L)

2007-10-21 @ 23:33:05
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0