18 årskalas

Jag vet inte vad jag egentligen håller på med. Jag skulle faktiskt gå till skolan idag, men det var så många anledningar till att jag inte "behövde". Nu känner jag mig dum. Men känslan jag hade när jag vaknade bredvid Erik sa att jag inte behövde.. Jag tänkte liksom att det skulle vara skönt att få sova ut, och sen åka hem och bara ta det lungt.. Men nu ångrar jag mig faktiskt lite.. Men men, jag kan ju trösta mig med att jag inte varit sjuk någon gång sen vi började.

Nu kan jag berätta lite om gårdagen.
Först var jag ju i skolan. Sen åkte jag hem till Erik. Då fick jag se hans bil :) Och jag tycker att den är jättefin! Sen fick han sin första pesent av mig som var två biobiljetter. Sen följde vi med Robban ut för han skulle byta det ena däcket som det var punka på. Sen körde Erik den till framsidan, och jag satt i ;) Sen kom typ allt folket och det blev paketöppning. Seen efter ett tag så åt vi, det blev smörgåstårta som var väldigt god faktiskt. När vi ätit klart så gick jag och Erik ut för att kolla om gummimattorna till hans bil (som han fick) passade. Sen var det fika. Tårta, mums. Haha. Sen när alla gått fick Erik några presenter till. Då fick han lite grejer som han kan ha till sin bil. T.ex. CD-fodral, doftgran, rattmuff m.m. Jag tror han blev glad över det iallafall :P Sen spelade vi lite Guitar Hero. Sen, precis innan vi skulle sova så fick han sin sista present, Saw-boxen. Men han fick inte själva boxen då, utan en lapp där det stog att han skulle få den, eftersom den inte släpps förrän imorgon, men jag har bokat den så den kommer väl om några dagar.

   


Nu ska jag äta lunch, får se vad det blir. Ha en bra dag.

image343

Kommentarer
Postat av: marre

HAHAHHA askul , ja VISSTE att du inte skulle gå idag hahaha xD xD

2007-10-10 @ 12:21:14
Postat av: Erik

Skit i henne Ellinor. Hon är inte värd det.
Jag blev jätte glad över alla presenter :D

2007-10-10 @ 16:41:44
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Marre: Jag fattar inte vad som är kul? Att jag är ensam och att ingen vill vara med mig?
Erik: Vad bra :)

2007-10-10 @ 18:32:46
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0