Uppdatering..

..av sjuka mig. Var på akuten nyss. Fick lämna urinprov. Hata. Fick en doktor som typ inte ens kunde svenska. Fick verkligen antränga mig för att höra vad han sa. Men hörde det viktigaste iallafall. Jag har +1 i vita blodkroppar och det betyder att jag kan ha urinvägsinfektion eller inte. För många har så vanligtvis. Sen klämde han mig på magen och slog mig i ryggen. Det gjorde inte ont, så det var bra. Så jag skulle inte få någon pencilin, men om det inte gått över imorgon eller måndag så finns pencilin att hämta på apoteket. Han sa också att det är viktigt för tjejer att få i sig mycket C-vitamin under sommaren och vintern. Så därför måste jag börja dricka mer apelsinjuice. Men nu ska jag dricka tranbärsjuice för att det kanske hjälper mig att bli bättre imorgon. Och jag ska avstå från strarkt kryddad mat.

Nyss var jag och mamma och handlade tranbärsjuice, och nu sitter jag hos Erik. Erik hjälper Robban att stänga poolen, så jag får roa mig själv ett tag. Så varför inte passa på att skriva lite blogg? :)

image424
Det roliga är att vi köpte precis den här juicen :D

Ha en bra lördag!

image416

Kommentarer
Postat av: Erik

Precis den ? :O Samma sort kanske ;P

2007-11-17 @ 15:43:09
Postat av: evelina

usch hoppas du bli BRA snart!!!

kram

2007-11-18 @ 11:34:06
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0