The dentist

image430Var hos tandläkaren idag. För alla som inte vet så har jag haft tandställning, och tog bort den för lite mer än 1 år sen. Har nu en plastskena som ska hålla tänderna på plats som jag ska ha under natten. Nu är det så att jag glömde bort den ett tag, och när jag kom på att jag inte använt den på några månader så skulle jag sätta dit den igen. Men den passade inte.
Så jag sa det till tandläkaren, men hon tryckte minsann upp den i käften på mig och sa att jag nu skulle använda den så mycket som möjligt, även i skolan. Pfft. Som att det kommer hända. Sen fick jag reda på att jag måste använda den 4 år till. Omen gud vad roligt. Så jag ska trappa ner på användandet när jag är 21. Jag längtar verkligen tills dess. Kan knappt sova med den på.
Nu ska jag göra något annat, titta på tv kanske? :P

Ha en bra kväll allesammans!


image429

Kommentarer
Postat av: Erik

:/

2007-11-27 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0