Temadag

image431Fick veta igår att vi skulle börja 08:30. När vi kommer till skolan får vi ett schema, där det står att vi börjar 9:00. Död åt min skola. Vet dom inte hur mycket en halvtimmes mer sovande betyder för en student?
Jaja. Ska iallafall börja med något som heter "Slava 2". Ska vi slava för läraren då eller?
Efter det har vi drama. Jag spelar inte teater så jag vill inte vara med.
Sen ska vi göra något som vi inte vet vad det är, eftersom det inte står vad vi ska göra.
Senare har vi något som heter "Vem är du?"
Och sedan avslutar vi med Yoga. Kul att jag har mina tightaste jeans på¨mig idag då. Kommer typ inte vara med.

Ni som undrar. Den här bilden gjorde jag någon gång ettan. När jag kollar på den nu så ångrar jag lita att jag inte tog lit ljusare färger. Skulle blivit lite finare då. Men men.

Nu ska vi väl snart börja dra oss. Ha det bra!



image429




 


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Ljusare färger? ljuslila å ljusblå ju. FIn :)

2007-11-28 @ 21:07:58
URL: http://www.westerback.org
Postat av: Ellinor

Jonatan: Jaa, eller jag menar typ lite starkare :P Tack :)

2007-11-28 @ 21:12:15
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Andrea

om jag typ... skickar en bild åp mig... skulle du.. då typ.. kunna göra sådär? :)

2007-11-29 @ 18:51:50
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Erik

Fin bild :O Du har inte visat den :O

2007-11-30 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0