Sovmorgon?

Ååh, blir så arg. Har sovmorgon idag.. Men vaknade ett antal gånger innan jag egentligen skulle vakna. Vaknade först vid 6 för att jag hörde min brorsas alarm. Sen vaknade jag lite efter det av att telefonen ringde. Sen vakanade jag av att några pratade. Och tillslut så vaknade jag av att dom smällde igen dörren. Men hann drömma några konstiga drömmar iallafall. Bl.a. att min brorsa höll på att dränka mig (varför är jag inte ens lite förvånad?).

Idag blir dagen inte heller så jobbig. Har först Svenska. Då pratar vi om olika språk. Typ kroppsspråk och såntdär. Efter det har vi lunch. Ska snart kolla vad det blir för något.
Sen matte. Tycker faktiskt att matte är ganska kul nu när jag förstår :)
Sen klassråd. Får kanske veta vad vi ska göra på karaktärsveckan nästa vecka? Förra gången tittade vi ju på bio hela veckan.
Och slutligen dans. Har ingen lust att dansa längre.. Jag har kommit efter och dåblir det svårt :/

Jaja. Nu ska jag börja dra mig till bussen.

Ha en bra dag!

image400

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0