Nancy's

Hej hej. Sitter i skolan nu. Har snart naturkunskap.
I morse när jag skulle gå upp var jag typ död. Ställde till och med klockan på snooze, idag igen. Inte likt mig alltså. Tog mig varjefall till skolan och trängdes i bussen upp, som vanligt. Hade engelska, gick ganska snabbt. Sen hade vi hål, och då blev det lunch på Nancy's. Efter det givk vi runt lite. Köpte lite grejer på H&M, bland annat ett vitt vanligt linne.

Har haft gympa också, men orkade inte vara med, så jag låtsades ha glömt kläder typ.. Varför håller jag på såhär? Jag får fan skärpa mig. Har som sagt NK snart och efter det Italienska. Tänkte inte gå först, men nu har jag bestämt mig för att jag måste. Annars riskerar jag ett IG, och det är ganska onödigt.

Nu ska jag göra något annat roligt. Ha en bra dag!

image416

Kommentarer
Postat av: Andrea

sweetie, och du vet vad jag sa, jag nitar dom om du vill!

2007-11-21 @ 16:15:06
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Haha, jag säger till om det behövs ;P

2007-11-21 @ 19:13:47
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0