Luciakandidat?

Dagen i skolan ver helt okej. Skönt att suta så tidigt.
Efter skolan åkte jag hem, kollade lite på tv och somnade i soffan. Senare åkte jag med pappa till moraberg. Jag köpte julpynt på rusta och jysk. Jag vet, jag är typ läskig, haha.

När jag kom hem så kollade jag lite mer på tv. Efter middagen så tränade jag lite. Cyklade lite och gjorde situps.

När jag senare satt vid datorn så kom min mamma och berättade besviket att anmälningsdatumet för att bli Södertäljes lucia gick ut igår. Jag kände då själv en liten besvikelse inom mig, och jag tror att mamma såg det, för hon erbjöd sig att försöka skicka in mig ändå. Men när vi sedan fixat allt med kort och grejer så märkte vi att vi inte hade något frimärke. Så jag erbjöd mig att lägga det på LT:s brevlåda imorgon efter skolan. Men det tyckte inte mamma, utan hon ville skjutsa dit mig nu direkt och lägga det på deras låda. Haha, hon är så söt som ställer upp för mig :P Men jag tror att hon kände lite skuld för att hon sa att hon skulle fixa allt men glömde bort det. Nu hoppas jag faktiskt att jag blir en av de 9 som tävlar :) Så om jag blir en utav luciakandidaterna så får ni ta och rösta :) 
Skulle faktiskt tycka att det skulle vara kul :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: marre

räkna med mig;) ska säga till alla ja känner att rösta :D

2007-11-05 @ 21:05:10
Postat av: Erik

Du är läskig ;) (L)

2007-11-05 @ 21:07:37
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Marre: Braa ;D
Erik: Jag vet. Både när det gäller julgrejer och IKEA ;)

2007-11-05 @ 21:18:43
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0