Karaktärsvecka

Idag började våran karaktärsvecka. Den är ganska skön. Slutar 10.45 på torsdag och 12.00 på fredag. Och det är inte särskilt svåra grejer vi ska göra heller. Typ mest lyssna, och sen göra ett grupparbete om reklam på stan. Jag och Marre hittade bästa reklamskylten idag som vi ska använda ;D

Hittade den här på stan idag. Billig och bra var den. Skulle egentligen köpa i svart, men den var slut när jag kom tillbaka för att köpa den. Men sen tänkte jag att jag faktiskt redan har massa svarta kläder, så det är ju fint med en liten färgklick också ;)

image417
Den är förstås mycket snyggare på ;)

image416

Kommentarer
Postat av: evelina

jasså? får man fråga vilka namn? =)

trjan avr jättefin, snygg blå färg!

kram

2007-11-12 @ 19:27:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Erik

fiin ;P

2007-11-12 @ 22:37:03
Postat av: Li

Den är jättefin!!

2007-11-13 @ 17:05:52
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0