Hipp hipp hurra

Igår firade jag och Erik 2 år (fast egentligen är det inte förrän imorgon)
Vi åkte ner på stan för att äta middag på Barolo. Det var massa folk där, man var tvungen att nästan skrika för att höra varandra, och så fick vi sitta precis vid garderoben, vilket innebar att folk med stora jackor gick förbi hela tiden. Så det blev inte riktigt som det var tänkt.
Det gick ganska snabbt att äta, så när vi var klara var det 1 ½ timme kvar tills bion började. Och vi hade redan köpt biljetterna. Så vi åkte till brunnsängscentrum och köpte godis. Sen var det ändå 30 minuter tills bussen gick tillbaka till stan. Så vi hann hem till Erik ett tag. Fick lite dåligt samvete då, eftersom jag ringt pappa innan vi åt och sagt att jag glömt mina glasögon hos Erik, så han tog ett par andra glasögon hemifrån och körde dom till mig. Men det var iallafall snällt gjort av honom :) Efter 10 minuter hemma hos Erik så åkte vi till stan igen. Kollade på Saw IV. Sååå jävla äcklig. Jag mådde illa under hela filmen,så fick knappt i mig något av det godiset jag köpt. Haha. Sen när vi kom hem efter bion så låg vi bara och myste :)

image425
Tack för igårkväll älskling <3

image416

Kommentarer
Postat av: Erik

(L)(L)

2007-11-25 @ 15:42:56
Postat av: Ellinor

Erik: (L)(L)(L)(L)

2007-11-25 @ 16:03:30
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0