Hela veckan lång

Min hals tar kol på mig. Jag får hur ont som helst när jag sväljer.

Idag hade vi tre lektioner i skolan som handlade om genus i media. Kjells lektion var rolig, men Lottis och Åsas var ite sådär jätteroliga. Men dagen flöt på bra iallafall. Slutade ju 13.30 :)

Imorgon ska vi på bio på morgonen. Efter den får vi jobba med en gruppuppgift där man ska gå runt på stan och titta på reklam. När vi kollat klart får vi typ åka hem.

På torsdag har jag en lektion på 45 minuter. Börjar 10:00 och slutar 10:45. Skönt att sluta så tidigt.

På fredag får vi jobba klart med gruppuppgiften. Så vi får komma till skolan när vi vill, men deadlinen är kl. 12.00.

Såå, det innebär tidiga dagar hela veckan lång ;)

image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0