Fredag kväll

Jaa, nu är det då fredag kväll. Erik var här ett tag men har åkt hem nu. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Blir kanske kebab till middag, mums. Haha. Är hungrig nu, har inte ätit sen 12.00 idag och det var två mackor.

Imorgon ska jag nog hem till Erik. Kommer några som ska spela poker och så.. Men jag ska inte vara med och spela, för jag kan inte, haha. Kan inte lär amig heller, fråga Erik ;) Nejmen jag är väl inte så dålig. Har väl inte så stor lust att lära mig heller så :P

image422
Vad tycker ni föressten om min blogg?


image416

Kommentarer
Postat av: Erik

Bloggen blev jättefin.

2007-11-16 @ 16:53:10
Postat av: Ellinor

Tack älsk ;)

2007-11-16 @ 16:54:04
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0