Fredag hela veckan

Ja, det skulle man ju kunna önska att det var. Men men.
Nu är jag hos Erik. Vi sov en stund för ett tag sen. Jag var såå jävla trött, och när jag somnade så hänkade Erik på ;) Sen vaknade jag före honom, så jag satte mig vid datorn, haha.
Nu är det Idol, men jag orkar inte kolla. Känns inte lönt. Hejade på Mattias, men han har ju åkt så..
Men men. Vi har hyrt två filmer, Beck - Det tysta skriket och någon Amerikansk skräck som heter Hostel.

Nu ska jag lägga mig bredvid min älskling <3

image416

Kommentarer
Postat av: marre

bästa idol avsnittet på hela säsongen igår ju!! marie daniel o amande rockade fett ju:D daniel åkte btw :P

2007-11-24 @ 16:31:39
Postat av: Ellinor

Marre: Jag vet, såg utröstningen :P

2007-11-25 @ 15:11:47
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0