Depressioner..

Jag tror att jag typ börjar få depressioner igen. För ett år sen höll jag på att hoppa av skolan. Helt seriöst. Hade tänkt jobba tills hösten, och sen börja om gymnasiet. Men kändes onödigt sen. Kändes som att jag skulle kunna stå ut i två och ett halvt år till. Nu har jag ett och ett halvt år kvar, och nu känns allt sådär jobbigt igen. Men nu känns det ännu mer onödigt att hoppa av. Jag måste stå ut. Frågan är bara om jag klarar det, klarar det psykiskt alltså. Jag får väl stå ut så mycket som det går, och om jag nu inte klarar mer sen så får jag göra någonting åt det. Varför ska det vara så jobbigt?

Kommentarer
Postat av: nanthin

Aa, eller tills torsdag. Den 8 november tror jag att det var! :/

2007-11-04 @ 21:51:58
URL: http://nanthing.blogg.se
Postat av: Erik

Shit :O
Vi tar oss igenom det en gång till Ellinor, Ska stötta sig så mycket jag kan.

2007-11-04 @ 22:15:56
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0