Äntligen hemma..

Skoladagen var ganska jobbig ändå.. Men skönt att komma hem sen. Fick reda på Italienskan att alla i våran grupp ligger på IG, eftersom vi fortfarande håller på med steg 1 när vi ska jobba med steg 2. Men vadå? Är det vårat fel att vi hade en skitdålig lärare förra året? Det är ju liksom inte vårat fel att vi inte kan det vi ska kunna. 
Jaja, hon sa att vi iaf kommer kunna höja oss till sommaren. Skönt att inte ha något språk nästa år. 
Ikväll kommer Bonde söker fru och Gre's Anatomy. Det ser jag fram emot :)
Imorgon är det torsdag, vilket innebär en ganska jobbig dag i skolan. Börjar med nutida dans på morgonen. Yey..
Efter skolan någon gång så ska jag på promenad med Andrea :) Om hon fortfarande vill, vilket jag iaf hoppas :)

På måndag firar jag och Erik 2 år tillsammans, men vi ska fira det hela på lördag med restaurang och bio. Det ska bli mysigt. 

Byebye

Kommentarer
Postat av: Andrea

jo det vill jag :) ringer eller smsar sen, nu bär det av på mässa

2007-11-22 @ 08:35:59
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Erik

Wooow, jag ska också på mässa ;D Fast senare :P
Prata med rektorn :O

2007-11-22 @ 09:05:15
Postat av: Ellinor

Andrea: Okej, bra :)
Erik: Jaså, det har du inte berättat för mig :O

2007-11-22 @ 09:58:08
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0