What to do ?

Heej . Sitter nu med mammas dator i köket . Har dansat lite . Och nu saknar jag dansen fett mkt . Men det kommer väl bli så att jag aldrig börjar igen.. Vilken grupp skulle jag då gå i liksom ? Åååh, jag måste hitta på ngt som jag kan göra på fritiden, som jag tycker är roligt . Vad ? Något förslag ? Har ju prövat på det mesta . Men det är inte så lätt att hitta ngt roligt att göra när man inte är bra på ngt . Och jag är typ inte bra på ngt . Helt seriöst .
Snart ska jag duscha eller bada.. Om jag ska bada vill jag ha musik, så dåmåste jag släpa fram cd-spelaren, och det vet jag inte om jag orkar . Jag vet, jag är slö .
Nu saknasdet bara 500kr  till min kamera . Så om det är någon som är intresserad av att köpa min gamla kamera så kan ni få den för 500 . Har en bild på den här . Vill verkligen få den såld nu så att jag kan köpa min kamera .



Nu satt jag just och funderade på vad jag ska göra för speciellt i sommar.. Det jag vet just nu är:

♥ Gröna Lund
♥ Allsång på Skansen
♥ Jag fyller år
♥ Kryssning ?
♥ Spanien 1/8-15/8
♥ Enhörna

Har typ inget planerat i sommar.. På ett sätt är det skönt.. Men jag vill ju ändå hitta på massa saker . Men då gäller det att mn har pengar också . 4 av de 6 sakerna jag skrivit kostar pengar.. Men men.. Jag fyller ju år, så det löser sig nog..


Chaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0