Smyckes-galen ?

Har börjat bli lite smyckesgalen.. Mina senaste inköp har varit nästan ENDAST smycken .

Första bilden: Köpt på Deluxa, i lördags .
Andra bilen: Köpt på Deluxa, i lördags .
Tredje bilden: Fick av moster i måndags, antagligen köpt på Deluxa (eftersom jag såg den där), tror Andrea har ett likadant ?
Fjärde bilden: Köpt på Deluxa, idag (för att matcha halsbandet jag fick ;P)
Femte bilden: Köpt för några dagar sen på JC (man kanske inte ser så bra, men det är en tärning) .
Sjätte bilden: Samma som femte .



Det var faktiskt allt för mig idag . Ha det bra .

Chaao

Kommentarer
Postat av: Andrea

japp jag har ett likandat. ääääälskar jordgubbar :) fina smycken förresten!

2007-05-03 @ 15:16:40
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Ja, jag tyckte att jag såg en bild i din blogg förut :) Tack :D

2007-05-03 @ 19:50:19
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0