Samhällskunskap..

Har sämhällskunskap nu.. Fast jag som planerat att åke hem efter historian . Vi borde inte haft ngn matte eftersom vi bara pluggar till provet, och ingen sam eftersom vi måste plugga till provet imorgon . Men nu ska vi tydligen göra något i datasalen .
De här proven har jag och kommer att ha denna och nästa vecka:
Måndag: Italienska nationella
Tisdag: Matte nationella
Onsdag: Italienska nationella
Torsdag: Samhällskunkskap (lag och rätt)
Fredag: Matte nationella
Måndag: Historia läxförhör + Italienska nationella
Tisdag: Svenskaprov (gramatik)

Orkar verkligen inte skolan just nu.. Jag som för bara några veckor sen trodde att det skulle vara lungt fram till lovet.. Men icke . Nu har Anders fått för sig att vi ska åka till London över 1-2 dagar . Lycka till säger jag, kommer ju typ inte att hända . Kan slösa dom pengarna på andra saker ist . Typ som kläder ;) Vill dessutom inte fråga mamma och pappa om pengar eftersom vi inte har så mkt just nu när vi ska åka till Spanien i sommar :/ Men men . Igår var jag hurtig och cyklade när jag tittade på tv :P Tänkte springa lite efter det, men det var så himla mörkt, så jag får ta det idag ist :) SKA bli nyttig nu . Jag måste kunna skärpa mig och lyssna på mig själv (är nämligen inte så bra på det..)

Nu börjar samhället . Ha det bra .

Chaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0