Lista

Favoritcafé: Amazon, på Heron City . Jävligt mysigt, men jävligt dyrt .
Favorittidning: Story
Favoritplagg i garderoben just nu: Min röda tröja med sidenband :)
Byter gärna garderob med: Hmm.. Svår fråga.. Många ;)
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Naej, har inget direkt tips
Mitt rum kan beskrivas som: Avlångt med snedtak
Mig själv med tre ord: Svårt.. :P
Jag tränar: Golf
Jag ville bli när jag var liten: Bagare, haha .
Nu vill jag bli: Har ingen aning faktiskt
Humör just nu: Trött..
Är det nåt du absolut inte äter: Gulaschsoppa och rotmos
Hur många kuddar sover du med: 3
Morgon- eller nattmänniska: Det beror på .
Sparare eller slösare: På sista tiden tycker jag att jag vait en bra sparare :D Men är för det mesta slösare..
Bästa film: Dirty Dancing
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio och efter det promenad :)
Är du kittlig: Mjoo, men säger inte var :)
Största svaghet: ...
Det här är jag bra på: Rocka rockring :D Haha .
Chips, morötter eller godis? Godis
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Vill ha det välstädat, men det går ju inte alltid :P
Kaffe, te eller inget? Inget, bara te om jag är förkyld
Har du en besatthet? Andreas blogg, haha :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

"Har du en besatthet? Andreas blogg, haha :D" har inte ens sett det, haha men vad söt :D

2007-05-29 @ 07:11:46
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0