Lista

Tio första:

Första bästa kompis:

Carin . Hon var min första kompis på dagis när jag flyttade hit till Östertälje :)

 
Första bil:

Har ingen själv . Men jag tror att vi hade en vit Opel när jag föddes :P

 

Första kärlek:

Oseriöst var det väl.. Men Emil hette han .

 

Första husdjur:

Katten Simon . Såg ungefär ut som Eriks katt Linus . Saknar honom :'(

 

Första semester:

Tror det var Danmark . Där lärde jag mig att gå :D

 

Första jobb:
Har aldrig jobbat . Men första praoen var på Torpa Pensionat (hotell alltså) .

Första köpta skiva:

Typ Spice Girls första album .

 

Första riktiga kärlek:

Riktiga..? Oliver typ .

 

Första piercing:

Om hål i öronen räknas, så var det väl typ i 5an eller ngt . Ngn annan piercing har jag inte, men ska skaffa i naveln så fort jag fyller 18 .

 

Första konsert:

Avrile Lavigne på Hovet

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

Xider

 

Senste bilfärden:
Kommer faktiskt inte ihåg

Senaste filmen du såg:

Galen i kärlek

 

Senast ringda telefonsamtal:

Till Mamma
 

Senaste bubbelbadet:

Det var väldigt länge sen .

 

Senast spelade CD:

Christian Walz - Paint by numbers

 

Senaste kyss:

Erik

 

Senaste gången du grät:

I morse

 

Senaste måltiden:

Pasta con Carne

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Neej

 

Blivit arresterad:

Neej

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Lite småförälskad kanske

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

Har väl alla ?

 

Fått ditt hjärta krossat:
Jaa, många ggr

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Jaa

 

Haft ett one night stand:

Nope

 

Busringt till någon:

Haha, jaa

 



Sju saker som du har på dig:

1. Trosor
2. Linne
3. Mjukisbyxor
4. Tjocktröja
5. Inget mer
6. Inget mer
7. Ingat mer



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. Vaknat

2. Sovit

3. Mailat Kjell

4. Gjort på vårat arbete om Romerska siffror

5. Pratat i telefon med min Mamma

6. Ätit

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min dator

2. Min mobil

3. Min blivande kamera

4. Mitt svarta linne

5. Min plattång

 



Två personer du kan berätta allt för:

 

1. Erik

2. Min kusin Rebecka

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

RÖTT!!!

 

Sommar eller vinter:

Sommar

 

Choklad eller chips:

Choklad såklart, tycker inte om chips, bara lättsaltade ;)

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. Gifta mig

2. Skaffa två barn

 



En sak som du ångrar:

 

Mitt förhållande med Tobias . DET var ett riktigt misstag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0