Journalistik

Nu har jag Journalistik . Har nyss haft krismöte, eftersom vi ligger så mkt efter i schemat . Men jag är typ klar med mitt personporträtt av Gustav, så jag är kolugn ;P Haha . Jaa, vad händer idag då.. Har Samhällsprov lite senare . Kommer väl går bra . Efter skolan kanske jag tar en tripp till stan, måste hitta en ny (och inte för dyr) parfym :P Min håller nämligen på att ta slut.. Sen måste jag hem och plugga lite Italienska och Svenska . Svenskaprovet kommer jag ju lätt att få IG på . Hatar Grammatik . Liksom, vad är ett verb egentligen ? Kommer inte ens ihåg det :S
På lördag kommer min mamma hem från Cypern :D

Nu måste jag jobba på lite .

Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

Verb = saker man gör ;)

2007-05-10 @ 20:08:46
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sluta stajla Erik :(

2007-05-10 @ 22:53:02
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0