Helgen

Hej hej hej .

Ska nu berätta lite om helgen .

"Råkade" skolka från steelpanen i fredags . Det var ju egentligen inte våran tur, så varför ska vi behöva gå då ? Iofs var det genrep innan konserten, men jag är ju sååå bra så jag behöver inget genrep ;D Haha . Åkte till coop med pappa, Daniel och Erik efter skolan . Jag och Erik gick först in till coop och sen till skopunkten . Sen åkte vi till golfbanan och slog lite bollar på ranchen . Åkte sen hem . Typ sov . Åt tacos och åkte sedan till Limpan . Kollade på Talang 2007 och sen på Skönheten och odjuret på storbildsskärmen :P Jag började nästan att gråta, men det gjorde jag bara lite.. i smyg.. :P Sen gick vi och lade oss .

Gick upp tidigt . Åt frukost, sen åkte Erik hem . Jag åkte till golfen . Hade först teori i 1 timme . Sen tittade vi på första tee och gick sedan ner till ranchen för att putta och shippa . Tiden gick och sen hade 3 timmar gått :P Den sista timmen gick riktigt segt . Fick skjuts hem av Carolinas pappa :P När jag kom hem ringde jag Erik som kom . Vi åt hamburgare . Sen duschade jag och gjorde mig iordning . Sen for vi hem till Erik . Hann inte vara där så länge innan vi skulle ta bussen ner till stan . När vi väl var nere på stan köpte vi biljetter till Pirates of Carrebian 3 . Sen gick vi och åt på Kebab house . Gick och köpte godis sen . Muums . Sen började filmen, jag var först in i salongen ;D Haha . Satt bredvid ngn jävla skitunge som skrek hela tiden . Typ "Vad gör dom för nått !?", "Han kan ju inte dööö !!", "Vad sa dom för nått !?" . Jävla irriterande asså . Efter filmen gick vi hem . Det var skönt att gå . För det var så varmt, eller inte varmt, men bra temperatur :P När vi kom hem till Erik tittade vi på "Runaway Bride" och sen badade vi . Efter det så masserade jag Erik, och han somnade :O Den jäveln ;) Men jag älskar honom ändå :) Men nu är du skyldig mig en massage ! :P

I morse vaknade han innan mig, överraskande nog . Åkte till stan lite senare . Köpte present till mamma och rosor till mormor . Sen skjustade Erik hem mig . Jag gjorde inte så mkt hemma . Läste i min golfbok :D Haha . Så nu har jag gjort mn golfläxa ;P Kl 15.30 så åkte jag, mamma och Daniel till mormor . Fikade och sådär . Träffade min kusin Jimmy som jag inte träffat på typ 5 år eller ngt . Han var väldigt gammal :P Åkte hem strax efter 18.30 . Har inte gjort så mkt sedan dess . Kollat på tv och vilat magen från allt fika :P

Kom på att jag inte behöver gå på matten imorgonbitti eftersom vi håller på med ett arbete . Då får vi alltså ledigt från lektionerna och så får vi arbeta med det när vi vill . Men får inte tag på mina gruppmedlemar.. Måste fråga om vi ska arbeta med det imorgon eller inte . Dom svarar inte i sin mobiler :( Så får ringa dom imorgon bitti .

image62
Du och jag för alltid älskling <3



Ellinor Olofson

Kommentarer
Postat av: Erik

Du kundej u fått din massage igår ;P. Men vi får ta det någon annan gång (:

2007-05-28 @ 08:30:03
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Jaa, men jag ville inte bli kladdig :D Haha

2007-05-28 @ 19:27:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0