Helgen

Nu sitter jag vid min mammas nya laptop (: Jag är såå kär i den . 17" och allting . Fast tangentbordet är jobbigt, knapparna är konstiga och shift sitter långt in :P Men annars är den bra (: Den har Windows Vista också ;P

Nu lite om helgen:

Fredag: Hade nationellt prov i matte på morgonen . Gick väl sådär . Sen skulle jag till skolsyster :P Hon frågade om jag tog anabola steroider haha . Och jag är just nu 1,63 m lång.. Trodde faktiskt att jag var minst 1,64.. Så lite besviken blev jag . Sen hade vi naturkunskap, fick reda på att vi ska så solrosor . Haha . Sen drog jag, Marre och Carro till stan för att äta på Nancy's . Det får jag faktiskt sluta med nu, har gjort det typ 2 ggr den här veckan :P Men det är ju såå gott ! Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade kör och steelpan . Efter skolan åkte jag hem, duchade på typ 3 min (rekord ?) och sen kom Erik :) Vi gjorde väl ite så mkt . Åt mat, och sen åkte vi till Limpan (: Jag handlad jordgubbar och glass :) Kllade på Talaing 2007 och sen Offside .

Lördag: Vaknade innan Erik.. som vanligt . Mamma kom hem tidigt på morgonen, så gick ner och sa hej till henne :P Fick godis och 100 kronor  ;D Sen flöt dagen på . Vi tittade på Alladin :D Haha . Sen åkte Erk hem, och jag duschade och fixade mitt hår . Sen åt jag och sen kom Erik och hämtade mig :) Kom hem till honom, han duschade och jag tittade på "Bonde söker fru" :D Sen kom Eriks mamma och bad mig att kolla om man kunde hitta vädret på Rhodos, så då gjorde jag det, och det skulle bli typ 30 grader . Fan vad skönt . Längtar tills jag ska till spanien (: Sen började ESC, så vi tittade på det . Sen fick jag cola i håret.. 8-) Så var tvungen att duscha :P Sen sov vi .

Söndag: Vaknade.. gick upp.. åk korv.. åkte hem.. pluggade.. städade.. tittade på film.. åt.. städade.. satte mig här . Mer än så har väl inte hänt .

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0