Fredag

Nu är det freeeeeedag . Har haft uppsatsskrivning i svenska, och klimatdebatt i naturkunskap.. det gick inte så bra . Blev värsta drama . Sen har vi musik, det har vi inte haft på ett tag . Först var det påsklov, sen hade vi ingen musik, och sen var det karaktärsvecka.. Såå det ska väl bli intressant . Ska kanske träffa Erik efter skolan, fast det beror på om han får spela match eller inte.. Sen kl. 19.00 så ska jag på cirkus :D Haha . Ska dit med min kusin, Filippa, som jag också ska passa på söndag och få ståååålar . Yes . Har beställt kläder från H&M också . Det gick på 300 spänn . Inte så dyrt .

Dom här två blev det:

 

Allt för mig, Hej !

Kommentarer
Postat av: Erik

Den där "tröjan" var fiin :D

2007-05-04 @ 13:59:00
Postat av: Andrea

båda var asfina :D

2007-05-04 @ 19:15:05
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: "Tröjan" ? :P Varför "" ?
Andrea: Tack så mkt :D

2007-05-05 @ 17:45:34
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0