Digitalfoto

Nu ska jag snart ha digitalfoto . Har prov på fotoboken.. Får se hur det går . Idag måste jag göra klart historiaarbetet.. eller iaf nästan klart . Och så måste jag läsa det jag har kvar i golfboken.. Har läxa till imorgon . 3 timmar golf är lite mycket på en gång tycker jag.. Speciellt kl 17.00-20.00.. Fast då kommer jag lagom hem till Grey's :D

Idag träffade jag Erik på stationen :) Jag skulle med bussen som han kom med ;P Men hann inte prata typ :( Så nu får jag inte träffa honom förrän på fredag..

Nu ska jag börja arbeta .

Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

Nää.. för imorgon och på torsdag MÅSTE jag plugga..

2007-05-29 @ 22:01:02
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0