Sick.. again...

Hej hej . Har blivit sjuk igen . Not so fun . 

Dagen började med Journalistik då vi bara hade genomgång inför personpoträttet som vi ska göra . Jag kände redan på morgonen att något var på tok . Hostade så mkt att jag fick blodsmak i munnen (usch) .  Efter journalistiken gick jag ner till stationen med Marre och Carro (som inte heller ville göra provet) . Där tog jag tåget hem (ett nytt tåg som jag alltid blir lika glad över att få åka ;D) . när jag klev av tåget så blev jag så jävla sugen på grillad kyckling :P Så jag gick till Limpan för att köpa det :P När jag kom hem åt jag kycklingen och kollade på tv . Sen ringde jag mamma för jag mådde inte alls bra . Hon sa att jag skulle ta tempen och sen ta en alvedon så skulle hon köpa halstabletter till mig på vägen hem . Snäll (: Så det gjorde jag . Hade ingen feber, fastän det kändes så . Lydde min mamma som sa att jag skulle lägga mig i soffan och vila . Så där låg jag och tittade lite på tv . När det kom ett tråkigt program och det inte fanns ngt roligare att titta på så passade jag på att plugga lite . Ska ju lämna in energiarbetet imorgon.. Lite senare kom min pappa hem, sen fredrik, och sen daniel . Vid den tidpunken mådde jag jävligt dåligt . Hostar så att det kommer blodsmak, har ont i lungorna, sticker till i ryggen och i midjan när jag drar efter andan för att hosta, är väldigt varm och mådde illa . Ungefär som nu då.. Kunde inte äta middag heller, var inte hungrig men jag kunde heller inte äta p.g.a. mitt illamående . Så jag åt två mackor för några minuter sen bara för att jag kände mig tvungen att äta något.. Ska nog inte gå till skolan imorgon.. Men om jag inte gör det så kan jag inte gå på bio med Carro och Marre :( Men om jag inte vilar mig imorgon så kanske jag inte kan träffa Erik på lördag :( Ååh, dilemma.. Jag ska fråga dom om vi kanske kan gå på bio nästa helg istället . 

Oj vad negativt jag skrev idag :P Jaja, det får ni stå ut med, för jag är ganska negativ när jag är sjuk :/ 

Chaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0