Seg lördag

Hej. Ska nu berätta om min händelserika lördag . Vaknade kl 06.00 . Kunde inte somna om, så kollade på tv i mitt rum i 2 timmar innan jag gick ner till vardagsrummet och kollade på tv där . Jag mådde inte alls bra, mådde så dåligt så att jag började gråta där ett tag . Sen kom mamma och kände på min panna och sa att jag hade feber . Så jag tog tempen . Hade 39 grader.. Så jag la mig sen i soffan igen, var så hungrig så att jag nästan kunde dö, men kunde inte äta, för jag mådde illa bara jag såg mat framför mig . Sen pratade jag med Erik, och vi bestämde att han skulle komma hit en stund . Så jag gick och dushade, sen tvingade jag i mig en macka . Sen när Erik kom så låg vi och pratade.. Och jag vill inte att Erik ska bli sjuk nu :( Sen åkte han hem :( Då satte jag mig vid datorn och scannade in bilder på mig från när jag var liten :P Sen la jag mig i soffan och tittade på tv, somnade i 2 timmar sen . Sedan var det dax för mat . Kände mig inte speciellt hungrig, men fick i mig en hamburgare iaf . Sen tittade jag på tv, bl.a. Stina som Carro och Marre var på, och dom syntes asmycket :D Dom var så söta där dom satt ;) Sen tittade jag på lite mer kort från när jag var liten med min bror, och jag hittade massa roliga, så var tvungen att scanna in dom också :D Så det har jag gjort nu :P Alla finns på http://hallonsodaa.bilddagboken.se :) 

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0