Samhällsprov imorgon.. INTE

Hello . Idag hade vi den sjukaste sam-lektionen någonsin ! Såklart med Anders :P Han är så jävla virrig ! Imorgon ska vi ha prov på mer än 100 sidor i boken (som jag inte läst) och på typ 60 instuderingsfrågor (som jag inte ens gjort hälften av) . När vi började arbeta med det här så sa han att vi skulle ta ut några frågor från instuderingsfråge-pappret som skulle komma på provet, så det har jag gått och väntat på . Sen när vi aldrig gjorde det skickade jag ett mail till honom och sa att jag inte skulle klara provet, för att vi inte gått igenom vad man ska kunna . Och svarar han ? Nej . 
Och på lektionen idag så kommer han med ett nytt papper med frågor på och säger att vi ska plugga på det pappret . Men vissa frågor var för svåra så vi tog bort några . Och sen frågr vi honom "Så det här är alltså vad vi ska plugga på ?" "Jaa" Säger han då . Då frågar vi "Så dom här frågorna kommer på provet ?" . Och då svarar han "neej, det här var bara ett förslag, om jag skulle ge er frågorna så skulle det vara ett brott" . Jag menar WHAT ??? Vad håller han på med egentligen ? Helt jävla störd i huvudet är han iaf ! Ni kanske inte fattar hur störd han är, men lita på mig, man kan inte få en värre lärare än Anders . Och tanken av att jag kommer ha honom i Samhälle och Engelska till sommaren får mig att må jävligt dåligt . Kommer att få jävligt låga betyg av honom . Men jag har bestämt att jag ska strejka imorgon . Jag tänker inte göra provet . Jag tänker bara inte ! Även om han tvingar mig så tänker jag inte ! Ska gå hem efter Journalistiken . Jag hatar verkligen Anders, det gör jag...


Men jag älskar Erik <3

Chaao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0