Onsdaaag

Heej . Ska nu berätta om min dag fram till idag. Vaknade klockan sju, var ganska pigg.. Har typ blivit det sen solen kommit fram ;) Matade firren och gjorde mig iordning . Vid typ 07.45 så smsade jag Marre och frågade om vi inte kunde ta en senare buss, så vi bestämde oss för det :P Så jag åkte till språket sen.. Hade läxförhör på läxan som jag inte gjort.. Sen efter lite arbete i boken så fick vi sluta . Vi skulle gå till busshållsplatesen, och då träffade jag Eriks mamma och Tindra (: Sen när vi var vid korsningen så såg vi att det var broöppning och att 751an stod där, så vi sprang och knackade på dörren, men han ville inte öppna den jäveln :( Så vi gick ner till stan, jag ville ha en bulle så vi gick till ICA :P Sen missade vi bussen från köpmangatan så vi gick snabbt till Centrum och hoppades på att hinna med bussen där :P När vi kom runt hörnet så blinkade bussen ut, så vi sprang, och busschauffören stannde, hon var snällare än den andra... Sen gick vi till gympan och jag hade skoskav.. Jag var inte med för jag är fortfarande lite sjuk ;P Efter gympan var det lunch.. Fisk eller biff . Jag tog biff, är inte ett stort fan av fisk alltså ;P Nu har vi historia, och håller på att göra klart vårat "blixtprojekt" om Spinning Jenny . Sen har vi matteprov, och sen Samhälle, då ska det kolla militärer och prata med oss :D Längtat i två veckor ;) Haha nej jag bara skojade . Nu ska jag arbeta aktivt !

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0