Mediaproduktion

Nu har jag mediaproduktion . Tog den tidiga bussen för jag orkar för det första inte komma för sent och för det andra så orkar jag inte gå den långa biten från busshållsplatesen som man måste göra om man tar den sena bussen.. Idag är inte Peter här . Alltså så har vi ingen naturkunskap.. Åååh, alla dessa hål . Orkar inte . Och vi har ingen mer lektion i natur före provet på fredag, så jag trodde att vi inte kunde ha det eftersom vi inte fått reda på vad vi ska ha på provet . Men icke sa nicke.. Jag ska tydligen maila honom så ska han skicka det till mig . Ååh . Falska förhoppningar.. Det är ngt jag hatar .

image27
Hatar vintern..

Kommentarer
Postat av: Erik

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !
Bajs också. Då kan ju inte vi träffas imorgon.

Men får väl bli på fredag istället då. :)

2007-03-06 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0