Krånglig dag

Hello . Har varit en krånglig dag idag . Hade först digital foto, sen lunch (i den nya fina matsalen), sen hade vi klassråd då vi bestämde att vi skulle sälja kakor för att samla in pengar till klassresan . Efter det skulle vi egentligen ha naturkunskap, men eftersom Peter var borta så hade vi hål i typ en och en halv timme . Så då frågade dem som inte skulle ha prov på svenskan om dom kunde få ledigt, och det fick dom . Och efter svenskan har vi matte, så då fick vi hemuppgifter av Jonna så vi fick ledigt . Men eftersom jag skulle ha prov så var jag tvungen att vänta . Det var värsta cp att dom som inte pluggat ska få göra provet på fredag, men jag och Marianne (som hade 39 graders feber) var tvugna att vänta en och en halv timme på att i skulle göra provet, ist för att göra det då . Så hon ringde till sin mamma och klagade och jag ringde till Erik . Då var jag riktigt arg . Men sen kom Sara och sa att vi skulle få göra det tidigare, så då gjorde vi det . Så vi slutade 13.25 ist för 16.00 som vi skulle gjort idag ;D Men krångligt var det iaf . Nu måste jag bara göra hemuppgifterna från matten, annars kommer jag att få frånvaro . Ååh. Jaja . Pappa får hjälpa mig med dom, för jag fattar ingenting . 

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0