Helgen

Har total minnesförlust om vad som hände i skolan i fredags, förutom att vi hade musik, kör och steelpan :P Haha . Det gick ganska bra med den . Efter skolan kom iaf min mamma och hämtade mig . Vi åktetill ICA Maxi och storhandlade . Vi märkte lite sent att vi egentligen hade behövt två vagnar, så vi fick ställa kassarna ovanpå varandra :D Haha, dom hade massa provsmakningsgrejs där, och jag åt inte av ngt av dom (stolt), och en tant som hade soya stog typ och pratade med sig själv om soyan, för ingen lyssnade . Då sa jag till mamma "Haha, titta hon står typ och pratar med sig själv" . Då sa mamma "Haha, hon heter Kerstin" . Det var så kul :D Det var nämligen hon som höll i deras viktväktarmöten på jobbet . Jaja, sen när vi kom hem så hjälpte jag henne att plocka upp all mat . Sen när jag var klar med det så packade jag lite saker och for iväg till Erik ;P Och jag hann ner på stationen på typ 8 min . Min mamma sa att jag inte skulle hinna ;D Moahaha . När jag kom dit så gjorde vi inte så mkt . Men när vi skulle spela kort så märkte vi att det låg 3 högar med hundbajs i deras vardagsrum, och det luktade inte gott kan jag säga :P Hmm.. sen gick tiden ganska fort . Vi åt middag . Fläskfilé, pommes frites och "brendas" . Haha, det var kul :D Efter middagen kollade vi på Let's dance . Men när vi kollade på "Hjälp!" så kom hans mamma och knackade på dörren och sa att jag skulle komma . Så hon tog mig i handen och visade vad hon hade gjort (: Hon hade hällt upp vatten och tänt ljus i badrummet :D Såå söt hon är :D Sen så kom hon med fanta i vinglas och godis i en liten skål som vi skulle ha med oss (: Hihi, hon är så gullig :D När vi sedan badat så hann vi precis se let's dance utslagningen . Och I can't belive it ! Att Ebba åkte och att Lasse får vara kvar !? Asså jag menar hallå ?  Vad tänker folk med när dom röstar egentligen ?

I lördags morse vaknade jag faktiskt EFTER Erik . Helt otroligt . Vaknade av att han satte sig snabbt upp i sängen för att han skulle kolla klockan . Han skulle på fotbollsträning, så vi var tvugna att ställa klockan . Sen gick vi upp och gjorde toast . Och då var Tindra jätterolig :D För hon jagade Linus och när jag satte ner honom på golvet för att han nätsan klev i våran mat så ställde sig Tindra över honom och slickade honom i ansiktet :D Sen hade vi lite bråttom .
När jag kom hem så frågade jag min lillebror om han ville åka ner på stan och titta på fiskar (eftersom vi ska köpa det) . Så det gjorde vi . Jag hittade värsta fula fisken som jag vill ha :D Den är tjock och har stora ögon och har typ damp när den simmar . Har redan bestämt att den ska heta Mongo ;D Sen när vi tittat ett tag så gick vi och åt på Kebab house . Efter det gick vi och köpte godis till melodifestivalen .
När vi kom hem så kom Erik . Vi bakade bullar (eller jag ?) . Dom blev fina (: Sen åt vi pizza . Och kl 20.00 började melodifestivalen, så den tittade vi på . HAtar att The Ark vann . Måns borde vunnit . Efter det så tittade vi på Paradiset . Fast jag somnade som vanligt .

Idag har jag inte gjort så mkt . Erik åkte/gick vid 11.30 och då kollade jag lite på tv :P Sen har jag pluggat och städat lite också . Ska snart fortsätta med det . Suck .

Jaja, det där är min helg om ni nu orkat läsa hela . Måste uppdatera min blogg lite oftare så att jag inte skriver så mkt hela tiden :P

Chaao

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag orkade läsa hela :)

2007-03-11 @ 18:30:42
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Haha, vad bra :D Du är nog den enda ;P

2007-03-11 @ 20:21:42
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Erik

Vadå bara den enda.. jag då :O

2007-03-11 @ 21:14:18
URL: http://nogg.se/erikwesterback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0