Helg

Fredagen började dåligt men slutade bra .

Hade en dålig dag igår.. Allt vaar fel . Bussen var försenad, sen funkade den inte, så fick vänta på nästa . På stan när jag skulle hämta mina linser så har jag glömt min plånbok, som annars ALLTID ligger i min väska . Och nä jag skulle hem oh hämta den så ringer optikern och säger att jag måste ha en bokad tid för att hämta linserna (vad bra att dom berättade det för mig innan då !) . Sen gjorde jag hål i min tröja, och fick hem frånvaron för 31 veckor . Det är ju bra att dom skickar hem den med så jämna mellanrum så man vet vad man gjort när jag inte varit på lektionerna ! Åååh.. 

Vid 17.35 så fick jag skjuts av mamma till Limpan . Utanför så sålde dom massa fina smycken :O Snö of Sweden bl.a. Men hann inte kolla så mkt . Köpte chips och choklad och drog sen hem till Carro . När jag kom till henne berättade hon att hon glömt köpa nötter, så hon skulle åka lite snabbt till lindboms och köpa det . Så jag började gå mot pizzerian där jag och marre skulle köpa pizza . Och på vägen så möter jag henne med hennes syrras chihuahua Gizmo :D Och han var så otroligt söt :D Så jävla liten :D En sån ska jag skaffa ;P Sen kom Carro och vi begav oss hem till Marre . Jaa, vi åt och tittade på Let's Dance . Sen kollade vi på när marianne när hon var lite, och hon var så rolig :D Haha . Jag fick fan ingen luft när jag skrattade :D Sen efter Let's Dance så kollade vi lite på Hey baberiba, och sen åkte Carro hem . Kollade när bussen gick och den gick 00.22 . Ganska läskigt att åka buss ensam så sent :O Men jag kom hem utan att ha blivit nedslagen eller våldtagen som jag alltid tänker att jag ska bli när det är mörkt :P Sen gick jag och lade mig . 

Nu håller jag på att tvätta.. Jobbigt, men jag tjänar ju en hacka ;P Ska duscha snart också.. Ska till Erik lite senare idag . Hans bror fyller år så det kommer typ massa människor dit :P Jaja, blir säkert kul . Nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar (: 

Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0