Gårdagen

Hej . Ska berätta om min gårdag . Var i skolan för första gången på 6 dagar, ganska skönt om man tänker på att jag inte lämnat ytterdörren och bara kollat på tv i 6 dagar . Hände inte så mkt i skolan.. men fick gå hem på Samen, för vi fick "valfri studieplats" . Jag undrar hur många som faktiskt pluggar när dom åker hem :P Men men . När jag gick in i mitt rum så möttes jag av en äcklig stank . Det var fiskskålen . Jag kunde ju inte bara låta den vara, så jag städade den och ställde den i vardagsrummet sen :P Jag måste köpa en ny fisk snart *-) Sen pluggade jag lite och kollade på tv.. Lite senare bakade jag en kladdkaka (ojdå..) för jag var så jävla sugen på det :P Sen kom Grey's Anatomy :D Det är bra (: Sen pratade jag lite med Erik i telefon, sen somnade jag :) 

Idag börjar jag kl 13.00 . Men ska vara i skolan 12.00, för jag och Gustav ska intervjua varandra.. Det är därför som vi fått ledigt från första lektionen . Så måste åka härifrån med 11.05 bussen . Fick iaf sova så länge jag kunde (: Idag har jag mitt sam-prov, som jag strejkade för förut . Men jag måste tydligen göra det.. Så då kan jag ju skriva "vet ej" på alla frågor så får jag mitt IG som jag räknar med (: Hatar Anders . Helt jävla stupid . 

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0