Vad vet jag

Hej . Klockan är ganska mycket nu.. Ska snart gå och lägga mig . Men först ska jag berätta kort om min dag :)

Gick upp kl 09.00 för att spela golf med pappa.. Jag har kommit på att det är en väldigt stressig och jobbig sport . Man måste ju skynda sig hela tiden . Och bagen är tung att bära på ryggen . Efter det fick jag en glass :) Sen gjorde vi några ärenden innan vi åkte hem . När vi kom hem åt jag, sen duchade jag och ringde Carin . Lite senare kom hon hit :) Kollade lite på Friskis & Svettis hemsida, ska kanske börja där . Vid 20.00 tiden började vi bli hungriga, så hon beställde pizza och jag åt hemlagade hamburgare ;) Efter att vi ätit satt vi vid köksbordet i evigheter och bara pratade :) Sen tittade vi på konfirmationsfilmen :P Det var kul :P Och för en stund sen gick hon hem..

Imorgon är det Midsommarafton :) Jag och Erik ska vara i Enhörna . Ska laga mat och sådär :P Ska vara där ensamna, så det blir mysigt :) Tar väl lite bilder då som jag lägger upp antingen här eller på min bilddagbok sen .

Nej, nu ska jag dra mig..

Ha en trevlig midsommar ;) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0