Torsdag

Lite kort om dagen:
Vaknade hos Erik . När vi väl steg upp så åt vi lunch, och sedan gick vi på promenad med Tindra i ½ timme . Efter det skjutsade Erik hem mig, och sedan satt jag vid datorn en stund . Lite senare åkte jag ner på stan med pappa och Daniel och köpte mjukglass, mmm . Sen gick vi runt lte i affärerna . Sen åkte vi hem och jag satte mig här igen . Lite senare ringde Carolina och frågade om hon och Marre kunde komma hit ikväll, och visst kan dom det :) Jaa, så kvällen tillbringar jag med dom . Vi ska kolla på Sunes jul :D Haha . Och jag ska baka kladdkaka åt oss ^^, Muums .

Imorgon har jag inget planerat än så länge .

Chaao

Kommentarer
Postat av: marre

älska sunes :D hakan <333 ;)

2007-06-15 @ 00:55:09
URL: http://flirtyflirty.blogg.se
Postat av: Ellinor

Marre: Haha, jaa :D När hon ropar upp alla i familjen i micen och säger "Hakan" . Det är kul :D

2007-06-15 @ 09:54:23
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0