Pretty good day

Har haft en ganska bra dag med tanke på omständigheterna :) Åkte till skolan i morse och hade media . Fick reda på att jag får VG+ i omdöme . Sen var vi i princip klara, så jag gick ner på stan själv . Det var ganska skönt faktiskt, att strosa runt ensam :P Träffade Roman också . Jag köpte present till Daniel (och eftersom han troligtvis inte läser min blogg så kan jag säga att jag köpte en film :P), och köpte en grej till Fredriks student . Träffade sedan Viveka vid busshållsplatsen och lite senare kom också Carro och Marre springande :P Tog bussen till skolan.. Hade ett väldigt kort klassråd . Vi fick bestämma när vi ska börja på måndag :P Ska börja 10.00.. Då ska vi städa, och det kan väl ta 1 timme, sen slutar vi :) Efter klassrådet fick vi tillbaka våra porträttintervjuer av Lotti, och jag fick VG+ på min :) Men fick VG i omdöme . Alla omdömen i media kommer ju slås ihop i 3an, och som det ser ut nu så tycker ag att det ser bra ut .
Efter det hade 2 i min klass matteredovisning, sen slutade vi eftersom vi inte hade ngn svenska eller matte :) Så slutade vid 13.30 . Åkte ner på stan igen, den här gången med Carro och Marre . Gick runt lite, och sedan gav vi oss av till Nancy's . Själv åt jag inte, för man ska inte äta bara för att det är gott, bara när man är hungrig ;) Haha . När dom ätit klart gick vi till Wedins . Där var Eriks bror Jonatan och Andrea :) Hittade de röda tygskorna som jag tänkt köpa förut, så jag köpte dom :) Och vilket kap säger jag bara, 99:- kostade dom :D Så nu är jag lite happy :) Sen bar det av hemåt, solade.. När det blev för varmt så gick jag in :P Så nu sitter jag här :)

Erik kommer hem till mig idag efter sin träning :) Han ska sova här . Får se vad vi gör imorgon . Men på torsdag ska jag hjälpa mamma att fixa till Fredriks student . Och sen på fredag är det student :)

Men men, nu ska jag göra något annat .

Chaaao

Kommentarer
Postat av: Andrea

lägg upp bild på skorna! :)

2007-06-06 @ 09:20:13
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Det ska jag, så fort jag fått min nya kamera :)

2007-06-06 @ 09:49:15
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0